úterý 28. července 2020

Vypil jsem Lejlu.... (nesmyšlená povídka)

Poslední dny máme s mou drahou nastávající,jakési slušné období.Kde jsou ty noci promáčené postele,a spodního prádla.Věnujeme se tomu co nás baví,rádi zajdeme na drink,nebo do kina a užíváme si život  a léto ,plnými doušky.I včera jsem byli sednout si do restaurace a objednal jsem několik drinků B52. Leila zapálený míchaný drink zhltla brčkem a zapila pivem.Oči ji zářily takřka ihned.
Po příchodu domů jsme si zalezli do našeho lůžka a Leila začla být divoká.Začla chystat do postele podložku a já věděl,že dnešek ještě nekončí.Tak jsme si lehli vedle sebe líbali se a já dostal žízen.Co čert nechtěl ,za celý den,unavené Leile se chtělo jít na malou.Navrhl jsem ji,že spojíme příjemné s užitečným,ona nemusí na toaletu a já nemusím pro pití.Navrhl jsem ji,at se mi vyčůrá naplno do pusy.Miluju totiž ,když ji můžu vypít.Ta intimina a rajcovní citronádová chut ,mě rajcuje,jako býka rudá barva.Leila si tedy klekla nad mou tvář  a pipinku přiblížila k mým ústům.Jazykem jsem ji poškádlil klitoris a pak to začlo,Leila pustila první mocnější proud a já z chutí polykal.Čůrala opravdu vydatně a já byl v sedmém nebi.Proud čůrání krásně crčel do mých úst a já tak tak stačil polykat.Nehty jsem chtíčem zarýval do jejího dokonalého zadku a můj mocný pohlavní úd tuhnul rychleji než vteřinové lepidlo. a užíval si naší perverzní chvilku.O bože,chutná tak skvěle.Po chvíli skončila a k mému údivu šla zbytek čůrání pustit na toaletu.Inu,vždycky na mě šetří a asi si leč mýlně, myslela,že jsem zasycen.Nicméně po jejím návratu jsem se rozhodl promáčenou a pročůranou pipinku pořádně  otřít svým hbitým a velmi schopným jazykem.Leila po chvíli začla sténat a není divu.Technika jakou požívám,je pro ženy božská.Sál jsem její klitoris a drásal ho něžně svým jazykem,zoubky a navíc vytvářel podtlak.Po chvíli mi ustříkávala své chtivé horké štávy do pusy.Aneb jak to říct?Leila je vyjímečná.Čůrat umí každá,squirting  ale jen ty vyvolené a často až v nejlepším věku.Její orgasmus byl jako vždy zakončen smíchem a následně se odebrala do říše snů,ležící na promáčené podložce.
Panečku,tohle bych mohl pořád........Kde se hrabé běžný nudný sex ostatních párů.
Miluju ji.


Konec.

Žádné komentáře:

Okomentovat