neděle 25. října 2020

Leila a její chcaní do kalhot a postele. (Nesmyšlená wetting povídka)

 Zdravím všechny nezbedné milovníky pissingových aktivit.Po nezvykle dlouhé odmlce se opět hlásíme s reportem  o nových zážitcích.

Jestli na světě zbožnuji tři věci ,tak jsou to když se Leila počůrá do postele,Když se počůrá do kalhot nebo přímo jen jí samotnou :o. Ta žena je tak neuvěřitelně sexy když je mokrá..... WOW.

Vraceli jsme se z přátelského  setkání,protože my se Covidu nebojíme.Když jsme byli asi tři minuty od vstupu do domu,Leila mi sexy hlasem řekla,že se ji chce čůrat a že to nevydrží.Řekl jsem ji,že vydrží a pokud chce ,že se může klidně a přirozeně počůrat.V očich ji zasvítila jiskra vzrušení  ale řekla,že až doma.Když jsme vešli do našeho bytu po rodičích,kde jsme kvůli jedné záležitosti přebývali ted několik dnů,Vlezla si do sprchového kouta  a oznámila mi,že se chce pochcat do jeansů.Wow , malem mi vypadl mobil vzrušení z ruky,leč nakonec jsem to i natočil .Zlaté chcanky ji pokojně crčely z pod zadečku a Leila si  v poklidu a úsměvem chcala do kalhotek a kalhot,jakoby nic.To teplo ji muselo krásně hřát.Nakonec se postavila a doslova se dochcala do kalhot.Naštěstí jsem to natočil,protože tohle byl hodně sexy wetting v jejím nejlepším podání.Je to krátké video,protože Leila je ukecaná a smála se, tak jsem to stříhal.


Po několika hodinách,kdy Leila ležela odpoledne,v ložnici a já pracoval, se ozvalo ? Zlato? Chce se mi čůrat ale nechce se mi jít na Wc,nechceš se podívat? Hrklo ve mě, vzal jsem foták a šel za ní. Odhodila deku,čapla si v kalhotkách které ma na spaní a čůrání ,když si užíváme mokré noci  a začla si spokojeně chcát do naší postele a přes kalhotky.Proud dlouho nekončil a v posteli se tvořila zlatá louže chcanek,která se vsakovala do prostěradla  a šiřila se  a máčela deku.Jelikož Leila jede na služební cestu,čeká mě spaní v mokré posteli a ještě o samotě.Nevadí.Když dočůrala, lehla si do té louže a chtěla ,abych ji vylízal,což se stalo a Leila se mi vystříkala do pusy v krečí orgasmu takřka hned. (Ano moje milá ovládá Squirting).

No líbí se mi,že je to nejen krásná a chytrá žena ale taky pěkné čuně. Což je super <3.


Brzy zde nahraju při chvíli času videa z obou čůrání pro vás :o



Konec.

Žádné komentáře:

Okomentovat