čtvrtek 5. listopadu 2020

Ahoj , Tak jsem se zase počůrala a nemálo (VIDEO)

 Sice můj milý,psal,že nyní nic vycházet nebude,ale přeci jen jsme se rozhodli,že vás nezklameme.

Včera večer, jsem měla chut ,být nechutně hodně mokrá,počůraná a cítit to teplo,ten crčivý proud jak se dere skrze látku mých kalhotek.Sedla jsem si do sprchového koutu a pustila úžasně dlouhý  hlasitý proud.Crkotající chcanečky mi úžasně tekly po zadku a já si užívala to teplé mokro na mé kundičce.Proud neměl konce ,takže jsem byla v sedmém nebi. Potom ,i když by Patrik chtěl abych v kalhotkách zůstala a nejlépe do nich čůrala opakovaně, tak jsem se vysprchovala a šla spát suchá :),

Poslední dobou miluju čím dál  víc, čůrat skrz kalhotky ,nesmírně mě to vzrušuje.

Snad se vám video bude líbit.

Vaše Leila.






Žádné komentáře:

Okomentovat