neděle 13. prosince 2020

Leiliny počůravací orgie ( Nesmyšlená povídka + VIDEO KOMPILACE)

 Ahoj všem příznivcům mokrých hrátek.

Tento víkend s Leilou byl dosti pracovní a hektický,navíc se chystáme na Vánoce,ale přesto jsme toho hodně stihli a já stíhal i točit věci,které moje nezbednice provádí.

Nejprve (protože to miluje a já taky) si na toaletě nesundala jeansy ani kalhotky a normálně si je prochcala skrz na skrz  v dřepu na wc a potom se dochcala do kalhot ve stoje.Horké zlatožluté prameny tryskaly z kalhotek přímo do jeansů  a vůbec to Leile nevadilo,navíc počůrala i zem.Druhý den ráno se vzbudila  ,hned potom mírně roztáhla nohy a začla si v poklidu učůravat pod sebe do postele.Lehký crkot z pod deky to prozradil tak jsem si i sáhl.Na konci si klekla a do postele pustila celé ranní čůrání ,až ji to zaplavilo celou nohu.Potom byla spokojená,protože je pro ní pohodlnější počůrat se do postele než chodit na wc.Nevadí mi to,protože zvrhlé ženy miluju.Navíc postel už byla stejně pochcaná.A ona je ta pravá.Je neuvěřitelně sexy a zároven roztomilá,když provádí tyhle nestoudnosti.


ENJOY IT  ! 




Žádné komentáře:

Okomentovat