neděle 17. ledna 2021

Mokrá Sobota (VIDEO)

Mokrá Sobota


V Sobotu jsem měl celý den volno, Leila byla na služební cestě a tak mě napadlo,natočit po dlouhé době nějaké video i já.Počůrávání je moc fajn relax a může pěkně eroticky naladit na celý den.

Protože milujeme bedwetting,čůrání do postele byla jasná volba.Takže se chodilo čůrat do postele a přes trenky.No proč né.Postel byla prochcaná až běda a docela jsem se bál.jak se v ní bude spát.Naštěstí do 2 do rána dost proschla takže v pohodě. V noci jsem samozřejmně chcal do trenek v posteli,stejně už postel byla pochcaná tak by bylo zbytečné chodit na wc.Docela se divím,že v ČR je tak málo bedwetterů (vím o sedmi) .Je to mokré je to zvrhlé,je to čunárnička,ale pořád čistá a sterilní.Zkuste to ,pokud milujete pissikové hrátky :) .Ten úžasný osvobozující a hřejivý pocit je úžasný :)) 


Enjoy It !!!




Žádné komentáře:

Okomentovat