čtvrtek 11. února 2021

LEILA A NOC S NÍ... (nesmyšlená povídka)

 Zdravím všechny příznivce mokrých hrátek a perverzního zlobení.

Předchozí noc byla zajímavá ,už jen tím,že jsme s Leilou měli chlastací večírek a pili  výborný alkohol s pár přáteli.Když potom skončil a přátelé odešli,Leila byla v náladě a hodně při chutích.Čůracích.

Prvně to pouštěla naplno v posteli několikrát tak,že v posteli vytvořila obrovskou horkou louží chcanek ,ve které jsme pak museli i spát.Což mi nevadí,při vztahu s ní, jsem na to už zvyklý,ale nikdy nebyla tak spontanní jako následující ráno.Vzbudil jsem se asi ve 4 hodiny ráno s tím,že se jdu napít,opatrně jsem vstal,abych Leilu,celou mokrou a spící nevzbudil.Když jsem se z kuchyně vracel,krve by se ve mě nedořezal.Leila klečela na posteli zády ke mě na mé polovině postele a naplno si prochcávala své už několikrát z večera prochcané kalhotky.Takovým proudem ,že mi zmáčela i přikrývku.Říkam ji  : Co děláš ? A ona  odpověděla,nechce se mi jít na WC tak se ti tu vychčiju,to přežiješ,odpověděla..Počkal jsem až dočůrala a přesunula se celá počůraná na svojí půlku mokré postele a já si na své místno s čvachtnutím lehl,příjemně to hřálo a naštěstí jsem měl na sobě také bílé čůrací trenky ,takže po tomto vystoupení Leily jsem to pustil také.S hlasitým crčením,až se Leila uchichtla a pomalu usínala.Byl jsem z ní tak vyrajcovanej,že kdyby nám oboum nebylo zle z drinků,určitě bychom se vášnívě a mokře pomilovali.

Zachytil jsem nějaké fotky tak si je užijte.









1 komentář:

  1. No buť rád za takovou partnerku, co bych za to dal probouzet se v prochcané postýlce a užívat si těchto hrádek.....

    OdpovědětVymazat