neděle 1. srpna 2021

Počůrávání s Leilou (povídka)

 

Od té doby,co s Leilou žijeme dohromady se změnilo hodně věcí.Kdysi bylo pro mne naprosto nepřípustné,počůrat se v posteli a nyní máme v ložnici pernamentně prochcanou postel a já sedím ráno u kávy v trenkách do kterých jsem se počůral už 15x a beru to jako naprosto přirozenou věc.

Co víc ,líbí se mi to. Když jde Leila z práce z banky večer a já ji doporovázím,klidně se na ulici totálně durch zechčije a pustí to naplno do jeansů na ulici a jde si mokrá domů,jak by nic.Prý se jí to líbí.Na druhou stranu co se líbí mě je totální pohodlí v posteli.Když se mi chce v noci nebo ráno čůrat,prostě mírně roztáhnu nohy a plným proudem to s hlasitým crkotem pustím do už prochcané postele a vůbec mi nevadí to obří zlaté jezírko mezi nohama ,které příjemně hřeje na zadku a stehnech.Chcanky mi tryskají do trenek a jsem v pohodě.Kdysi nepřípustné.Leila se vzbudí,protože to crčení ji probudí,usměje se ,posadí se mi na klín,a pustí další obrovský minutu trvající horký proud chcanek do mého rozkroku,takže je opravdu mokro.Pro někoho naprosto nepřípustné,dělat mokro v posteli,pro ni naprostá pohoda ,navíc v létě příjemný a chladící.

Každopádně bedwetting, jak jsme už psali ve více článcích zde, neni rozhodně pro slušnáky a konzervy ale pro sexualně aktivní a divoké lidi bez hranic.

Každopádně,já bych už nikdy nešel jen tak na wc a vstával z postele.Je mnohem pohodlnější se prostě počůrat do ni.

Nebudte nudné konzervy a odvažte se také.


P+L










1 komentář:

  1. Krásně htelo by to pak ukázat ty vaše počurane spodní prádlo do kterého curate

    OdpovědětVymazat