středa 6. října 2021

Strašné počůrání na veřejnosti (VIDEO)

 Ahoj,

Mnozí z vás vědí,že se ráda počůrávám převážně pro zábavu,nebo když se mi nechce,třeba v noci někde hledat vhodné místo.Tentokrát to ale bylo jiné.Byla jsem v cizím městě na návštěvě,doprovazel mě přítel a mě se neskutečně moc chtělo.Patrik pořád do mě hučel,abych se počůrala,že do auta dáme igelit,že to chce vidět a natočit.Tak jsem si z auta vzala mikinu a původně jsem chtěla někde v křovi.Už se to ale nedalo vydržet a tak jsem musela chcát přes minutu naplno do džínek a to a chodníku ,kde v dáli byli lidé.

Ten pocit,když mi tryskaly hektolitry horkých chcanek do kalhotek a kalhot a po nohách do bot ani nejde slovy popsat.Neskutečné uvolnění.Z mých džínek se ozývalo hlasité crčení a já chcala naplno.V tu chvíli mi to bylo jedno.Potom mě bohužel viděla paní s kočárkem a jeden kluk se psem.Koukali teda dost.Ale já nejsem stydlivá,tak jsem si z toho hlavu nedělala.Když jsem  v klidu dochcala,počkala jsem až dotečou poslední pramínky do mých bot a utíkala do auta.Snad se vám bude video líbit :o


Vaše Leila.


VIDEO ZDE

1 komentář:

  1. Moc krásné a sexy a kolikrát do kalhotek teď na poslední dobu

    OdpovědětVymazat