neděle 26. prosince 2021

Vánoce,aneb tolik chcanek v posteli asi ještě nebylo. (nesmyšlená povídka)

 Ahoj všichni čtenáři.Doufám,že jste měli bohatého ježíška a že jste strávili vánoce se svými blízkými.

Já se rozhodla,že vánoce strávim se svým přítelem a nejen to,hlavně ,že budou hodně ,hodně,opravdu hodně mokré.Tak jsem poručila Patrikovi aby převlíkl postel do  konfigurace na bedwetting a pak už mi nic nebránilo,ušetřít spoustu litrů vody splachováním a mohla jsem naplno chcát v naší posteli,kdy se mi jen zachtělo.A tak se brzy ke zvukům koled přidal ještě jeden  a  to,když hlasitě crčí, tryskající chcanky ze mě, do postele.Klekla jsem si a masivním proudem jsem prochcala  postel na straně Patrika,aby měl pěkně mokroučko,které on rád.Pak probíhal zbytek štědrého dne standardně.Jen v ložnici se  postupně rozvíjela vůně durch prochcané postele,ale už jsem zvyklá a nevadí mi to.Vánoční františek či purpura je cítít mnohem ale mnohem hůř ;).Když jsme si šli po půlnoci lehnout,chtěla jsem více mokra a hlavně aby Patrik měl prochcané trenky.Což už měl,protože po ulehnutí se s naprostým klidem počůral v posteli ,až měl mezi nohama zase a opět zlaté jezero chcanek.Hodně se mi líbí,že nemusím vstávat a chodit přes celý dům na toaletu a tak když se mi chce v posteli,at už ráno,v noci nebo večer,prostě si kleknu obkročmo na klín Patrika a zahřeju ho svým horkým proudem a chčiju mu naplno do trenek.Na štědrý den,jsem se takto počůrala šestkrát za sebou.Postel opravdu hodně čvachtala a byla prochcaná opravdu tak,jak to znají jen skalní vyznavači poctivého bedwettingu.

Další den,se nesl v tomto stejném duchu a z bílé postele se stala postel žlutá a hodně mokrá.Ted 3. den tu Patrik sedí,kouká na TV a má na sobě slušně 28x durch prochcané trenky a klidně se do nich pochcáva dál.Bože můj jsme tak zčuňatělý pár,ale líbí se mi to.Ikdyž někdy méně než Patrikovi,to přiznávám.Já se raději pochcávám venku na veřejnosti a miluju když mi chcaní tryská do mých kalhotek a kalhot,zatímco můj přítel raději chcaní v posteli :o.


Nicméně doufám,že se zde na blogu budeme potkávat i v novém roce a můžete se těšít na desítky nových videí,fotek a povídek z našeho mokrého života.

Leila.

1 komentář:

  1. Oh my god i found my Brother and sister. How do i come in contact? Whatsapp? Im male 33 years from the netherlands and since im living on my own again i can piss wherever i want. First thing if i come home is putting on my pissy clothes (i only let them dry) and i have a bed special made for pissing (yes only the bare matras, no protectors no nothing. Lately ive been pissing in the livingroom, kitchen and bathroom hihi. Damn its so horny. I really like the smell. Would be complete if i found a girl who can piss with me through the whole house and on eachother. Cheers, Jeroen

    OdpovědětVymazat