pondělí 7. února 2022

Jak jsem se pořádně počůral v posteli (nesmyšlená povídka)

 Zdravím vás ,po delší době já .

Rozhodl jsem se napsat pár řádků ohledně dnešního zážitku s Leilou z postele.

V současné době máme postel téměř celou žlutou a skrz na skrz pochcanou,včera už byla jen vlhká ,ale na první pohled je vidět co se v této posteli dělá a dělá se to často.Vzal jsem si večer na sebe svoje trenky na spaní,kromě toho ,že jsou žluté jako postel, místo bílé barvy,jsou také 35 krát durch prochcané z minulých nocí.Je to už dost čunárna, oblíkat si a nosit takové trenky ale Leile se to líbí a mě taky.Hned ,když jsem si lehl do postele,přišla Leila z koupelny celá nahá a mě se rozzářily oči.Zhasla světlo a šla ke mě.Vylezla si na postel a odhodila mou deku a zároven si obkročmo sedla na můj klín.Usmála se na moment ztuhla a vzápětí jsem ucítil,jak mi začíná chcát plným,silným horkým proudem do mých trenek.Proud v krátké chvíli zesílil a hlasitě crčel zatímco jsem cítíl,jak pod mým zadkem a mezi mýma nohama roste obrovské horké jezero chcanek.Když už mi přišlo,že je toho až až,Leila zavrtěla hlavou,že ještě čůrá a políbíla mě,zatímco chcanky už minutu crčely neúprosně do postele.Když dokonala svou potřebu,v pohodě se odkulila vedle na postel na zbytky suchého místa v ní a přikryla se dekou.Taky jsem se přikrýl  a můj sebemenší pohyb prozrazoval,co mám mezi nohama za spoušt.Bohužel jsem nemohl jinak ,také se mi chtělo chcát.Měl jsem dilema, co se bude dít ale nakonec jsem se odhodlal a naplno pustil do X krát prochcaných trenek další proud.Chcal jsem hlasitě a dlouho a jezero v posteli se opět  zvětšovalo a krásně hřálo.Takhle mokro je u nás v posteli opravdu málokdy,pomyslel jsem si a když jsem dočůral ,díky těm lascivním pocitům,které čůrání do postele přinášejí jsem usnul.

Asi za hodinu a půl mě vzbudilo zase silné nutkání na malou.Jelikož jsem celý večer pil,ale nešel na toaletu,dalo se to čekat.Zvažoval jsem zda se potichu vykrást z postele a jít na WC ,vzhledem k tomu v jakém stavu byla postel. Ale rozhodl jsem se ,že to risknu a uvidím co se bude dít.Začal jsem opět chcát do trenek a do té čvachtavé durch prochcané postele.Chcanky hlasitě syčely a crčely a cítíl jsem,jak se nová hladina chcanek, šine až ke kolenům a šíří se všude kolem mě.Doufám,že ten crkot nevzbudí Leilu,pomyslel jsem si a naprosto bezstarostně pod dekou, chcal dál.Po Asi jedné minutě proud slábl ,až ustál úplně.Usoudil jsem,že víc mokrý už být nejde a že tohle se přehnalo.Nedalo se ale nic dělat,než se pokusit i v tomto jezeru chcanek usnout a povedlo se.

Do rána jsem ještě několikrát pustil slabý proud ,ale nic se už nerovnalo těmto dvou čůráním.


Patrik.

Žádné komentáře:

Okomentovat