pondělí 1. srpna 2022

Jaké to je nosit 100 x prochcané prádlo ? (teorie)

 Dobrý mokrý den.

Dneska bych rád rozebral teoreticky to,co provádím já a posledního půl roku jsem si velmi oblíbil.

Je nutno dodat,že kdybych před lety nepotkal Leilu coby nejzvrhlejší mladou holku co jsem kdy poznal,tento blog by nikdy nevznikl,ale ani bych nepoznal to ,co ted popisuji.Každopádně k věci.

My provozujeme  realný bedwetting,který jak už desítky článku v tomto blogu prozradily,je opravdu mokrá zábava,kdy postel je zcela žlutá,přikrývka vlhká a postel čvachtá,zatímco to do ni opakovaně pouštíte třeba 3,4 týdny ,než se vše rozhodnete vyprát.Každopádně kdysi asi rok zpět mě inspirovala jedna dívka,které s líbilo se počůrávat opakovaně do jednych a těch samých kalhotek opakovaně  a počůrala je více než 30x... Bylo to nechutně perverzní,zčuňatělé a chtěl jsem to ze srandy zkusit.A tak se stalo a zde máme popis současné doby. 

Takže už 3 týdny ulehávám,vstávám,nebo trávím večer s Leilou (pokud je na to nálada) v mých čůracích trenkách.Jsou to klasické bílé bavlněné sexy trenky,které jsou však touhle dobou už totálně žluté,mokré,voní čůráním přes celý pokoj  a nyní jsou už 95x durch prochcané.A musím říct,že je to na nich vidět.Je to neuvěřitelně perverzní a posunuje to naše pissingové aktivity úplně na výši.Myslím,že mnozí lidé by si je obléct nechtěli,předsudky by jim to nedovolily.Nutno však podotknout,že už není vyšší meta a způsob jak udělat pissing větší čuňárnou.Vyšší meta už je jen panty pooping,což je nechutnost,která mě ani naštěstí Leilu neláká spíše odpuzuje,leč samozřejmně jsou holky,které se v pohodě pokadí a zároven počůraní do kalhotek,sednou si,zavrtí se aby se vše rozmazalo po jejich zadku a užívají si to.Je fakt ,že kadit do nich už bych tím asi nic nezkazil vzhledem k tomu, jak jsou prochcané ,ale takové fekální hnusy my nikdy dělat nebudeme.Někdy mi přijde ,že Leile se to dokonce opravdu moc líbí ,když sedím v obýváku,je večer,koukáme na film a mám je na sobě a pochcávam se do nich znovu a znovu.Dokonce nedávno ,Leila pořád chtěla,at není venku mokrá jen ona,tak jsem si je oblékl a venku jsem si je prochcával ty trenky i jeansy, při procházce lesem a to  opakovaně .Leile zářily oči nadšením a vzrušením,že když jsem ji pak uspokojoval,stříkala jako nikdy před tím.V životě jsem nepoznal holku tak zvrhlou a sexualně bez hranic,jako je ona.Takže  ano,Mé trenky jsou teplé,žluté neskutečně prochcané a každý den do nich proudí neuvěřitelně velké množství chcanek.Rozhodně to není pro každého a rozhodně musíte být čistotní a zdraví,u holek navíc je problém,že kdyby byly takovou dobu v mokru,mnohé by mohly dostat zánět moč.cest.Každopádně rewetting má mnoho výhod,prostě neřešíte ,když se vám chce chcát,prostě to pustíte přes prádlo a to bud v té posteli,nebo jen tak sedíc na toaletě.Nemusíte si nic sundávat apodobně.Navíc je zbytečné pořád prát,kdy se stejně počůrate znovu..Neskutečně mě baví být počůraný před Leilou a provokovat ji.Někdy je taková,že dělá,že není myslí ani přítomna v jedné místnosti semnou, že ji to nevadí,neprovokuje,že to ,že před ní sedím v tolikrát prochcaných trenkách je naprosto normální,jako třeba je normální koupit si rohlík v sámošce.Já ale vídím,jak po mých trenkách kloužou její lascivní zvrhlé pohledy.


Obrázek si udělejte sami.


Mokru zdar !


Patrik

4 komentáře:

  1. I'm a girl from germany who is also really turned on by messing around with piss, even though I'm not as extreme as you, I think. :D It's just that I really like to pee on my bed after masturbating. No huge amounts and I always leave it to dry, but I also let it soak into my mattress without caring. Thinking of all the piss I put in it over the months is a huge turn-on for me whenever I lie down on it again. Nobody knows about it and I always put on fresh sheets when I'm going to habe guests. Until today no one noticed or asked questions, as it really doesn't smell that much when its dry, but the mattress is ruined. I just can't stop myself because it makes me so horny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pee more and more and dont worry about smelling or bed mattress :D

      Vymazat
  2. Ahoj, jste skvělý. Také to miluji a chci se zeptat, existuje na webu nějaká česká komunita "piss lidí"? Hledal jsem a našel jen vás a váš blog....

    OdpovědětVymazat
  3. I'm missing the posts from Leila. :)

    OdpovědětVymazat