středa 10. května 2023

Ahojky !!!! + ČESKÉ ŽENY

 Ahojky všem příznivcům počůrávání.

Nejprve bych se ráda omlouvila,že zde už tolik nepíšeme,jako za dob covidu .Je to hlavně tím,že nejen,že jsem povýšila ve své práci,takže mám méně času ,ale rozhodla jsem se zaplnit díru na trhu a tak natáčím amatérské videa zájemcům.Počůrávání se ve světě je prostě fenomén a čím dál víc oblíbený koníček a s tím mě napadla otázka na vás a nyní myslím konkrétně české čtenáře.

Vím,že jsme malá a bohužel to musím říct,zaprděná a konzervativní země plná stejných lidí,ale vážně tady není například žádná slečna,která má ráda počůrávání se ? At už v posteli,nebo jen tak do kalhot pro zábavu a vzrušení? Já zkrátka kategoricky a zdůrazňuji kategoricky odmítám věřit,že se toto líbí v ČR jen mužům a proto,když už jsem někde tuto otázku vznesla,začli mi psát muži a hráli ženské pohlaví.

Podle mne mají ženy a tedy konkrétně české ženy strach vystoupit z uniformity a napsat ano jááá to miluju ! . Je to smutný osud naší země, plné pouze nudného sexu o ničem, bez jakéhokoliv spestření,kde je erotika skoro sprosté slovo.Proto se divíme,že je vysoká rozvodovost a rozchody a střídání vztahů je zde už národní sport.Lituji chlapy,kterým se tyto praktiky líbí ale ženy rezolutně odmítají.Netuším proč to alespoň nezkusí.Zkoušela jsem to tu s Patrikem vést jako první český blog o čůrání bez obalu ,který svým obsahem je naprosto jedinečný,ale statistiky ukazují,že největší návštěvnost až 80% je z jiných zemí a lidé si blog překládají googlem.Proto jsem začala také tvořit za peníze videa pro zahraniční klientelu ,a mezi ně patří i nemalé procento právě žen. Prostě jsem to už vzdala nicméně takhle po letech se zde zeptám.Je tu nějaká žena či slečna či holka,které se čůrání líbí?.Nebo znáte nějakou? Opravdu by mne to zajímalo.

Děkuji všem,kteří ještě na tento blog nezanevřeli,přestože se zde už vyskytujeme sporadicky.Ale bohužel není to naše vina.Prostě Česká Republika,ještě není tak rozvinutou a sexuálně otevřenou zemí,jako blízké i vzdálené zahraničí.


Leila.










1 komentář:

  1. Jednu znám, taková výstřední, mladší umělkyně. Občas o čůrání mluvila v kontextu tvorby nějakých fotografií ale nikdy jsem je neviděl.

    OdpovědětVymazat