úterý 21. května 2024

PŘISTIŽENÁ PŘI POCHCÁVÁNÍ !!! (prodavačkou Albertu :D)

( real story )


Včerejší den se mi nic ani příteli nechtělo dělat,pršelo,bylo chladno ,prostě počasí ,kdy by člověk ven ani psa nevyhnal... Leč mi přišla zajímavá nabídka na natočení custom videa,za částku kterou odmítnout,by byla sakra velká rozmazlenost. Mělo jít o natočení detailního čůrání ve dřepu,zezadu ,skrz jeansy ve 4K rozlišení. Takže jsem se chtě nechtě začala přepíjet,protože jestli jsou něčím má videa specialní,tak mimo mnoho jiného je to také můj obsah močového měchýře,kdy dokážu hravě naplnit džbán z Ikei co má obsah jeden litr a i ho přelít. Takže jsem hodinku pila , vytáhla ze skříně jedny z mých světle modrých skinny jeansů a jeli jsme do terénu. Už jsem něco podobného točila a vím,že je potřeba zásobovací rampa obchodu,kdy přítel stojí na zemi a já dřepím na té rampě,na tom betonu ,jen tak je nejpohodlnější točení a krásně je vidět,jak chcanky všude tečou po rampě. Vybrali jsme jeden z místních Albertů ,kdy jsem přemýšlela tak,že v Sobotu bude minimální provoz a nečekala jsem nějaké velké zásobování auty. Takže jsme zaparkovali a vydali se směr rampa . Zároven jsem byla dost natěšená,protože to bylo první video natočené na 15 pro max ,tedy úplnou novinku. v Jedné části rampy byly vyskládané dřevěné přepravky na ovoce a vedle nich dveře,které vypadaly ,že se nepoužívají. Ideální místo, nikde nikdo,od zbytku rampy jsem byla krytá bedýnkama ,tak jsem podala příteli telefon ,otočila se zády a čapla si . naposledy se rozhlédla a začla chcát.Opět ten nepopsatelný pocit,který je kombinace mokra,krásného šiřícího se tepla a lechtivého pocitu zvrhlosti a ja slyšela jak první žluté prameny čůrání dopadají na rampu,Brzy podemnou bylo pořádné jezírko,šiřici se do všech stran rampy . Přítel točil,jak se mi pomalu rozšířující se flek na zadku zvětšuje do šíře a dopředu až ke stehnům ,zatímco jsem si užívala to teplo. Zničeho nic se ozvalo cvaknutí zámkový vložky načež sebou přítel trhnnul a bleskově strčíl telefon do kapsy . Objevila se prodavačka a šokovaně koukala,na představení,které asi ještě neviděla.Mladá holka si dřepí před dveřmi do skladu a pod ní je obří louže. Samozřejmně jsem hned chcát přestala,přestože jsem ještě nebyla zcela prázdná a nevinně jsem se podívala na prodavačku,zatímco se energicky zvedla.Cítila jsem jak mi tak 3 deci chcanek ze zadku steklo na nohy. V tu chvíli ,mě nenapadlo nic jiného ,než říct ,že se omlouvám,že tady mám čekat na kamarádku,ale už jsem to nemohla vydržet a přítel mě strašil,že jsou všude kamery,tak jsem to pustila tady pod přístřeškem. Prodavačka docela dost otráveným tonem odvětila,že tohle je zásobovací rampa a ne toaleta a že na kámošku máme čekat jinde. Ptala jsem se , jestli to mohu nějak uklidit (prostě jsem chtěla zachránit situaci,navíc prodavačku znám z nákupů od vidění) Ta jen řekla ,že to uklidí a něco ve smyslu,že ot nechce řešit dál a at jdeme. Přítel na mě pořád mrkal tak jsme odcházeli z prostoru zásobování.Jelikož jsem chtěla video pěkně ukončit , kousek za rohem byla zídka,tak jsem si za ni čapla a vychcala do kalhot i ten zbytek.Nechala vše okapat a pak honem do auta . Brrr zážitek jsme probírali až do večera, je to totiž teprve podruhé co jsem byla přímo přistižená při samotném pochcávání a vím,že se tam ted tak 6 měsíců rozhodně neukážu.

Bohužel i to je stinná stránka věci ,se kterou musím asi více počítat,když mě tak moc vzrušuje počůrávání na veřejných místech .



Žádné komentáře:

Okomentovat