sobota 15. května 2021

Prochcaný víkend (NESMYŠLENÁ POVÍDKA) + foto + video

 Tento víkend jsem po dlouhé době neměla pracovní a to ani Patrik,takže jsme si užívali volné dny.

Samozřejmně,jelikož se nám líbí pissing,i na něj došlo.V pátek Jsem si prochcávala jeansky a kalhotky ve vaně a naplnila jsem chcankama skleněný džbán, celých 700ml !!!.Což i mě překvapilo.Nechala jsem kalhoty uschnout a Patrik mi poté udělal nádherný orgasmus,při kterém mi moje nenasytná kunda ještě 10 minut vibrovala.Po dni stráveném výletem ,jsem večer byla tak unavená,že jsem usnula v obýváku u televize a Patas mě nechtěl budit,tak šel do ložnice sám,Samozřejmně ,že jsem k večeru musela na malou a tak jsem ho potěšila tím,že jsem potřebu vykonala v ložnici do postele.Takže si Patrik oblékl své bavlněné nejméně už 20x bez praní prochcané žluté trenky a mě samozřejmně vzbudilo cvrlikavé hlasité crčení chcanek,když se zrovna pochcal do postele.V duchu jsem se usmála ale řekla jsem si,že se vyspím v obýváku at má odemne chvíli klid.

Ráno mě Patrik probudil sladkou pusou na líco,jakou umí dát jen správný a milující partner.Otevřela jsem oči a stál nademnou ,usmíval se a pohledem na trenky i z jejích vůně jsem usoudila,že je pěkně párkrát ráno i v noci prochcal.Miluju když je perverzní a tak mě to okamžitě nabudilo.Vstala jsem a ucítila,že mé ranní čůrání se hlásí o slovo.Vzala jsem si svoje prochcané jeansy a šla do ložnice .Vzala jsem do ruky džbán a nonšalantně jej naplnila zlatýma horkýma chcankama.Když sem se vychcala sedla si v jeansech s čvachtnutím do prochcané postele a do rozkroku kalhot jsem si chrstla 500 ml . teplých ranních chcanek.V posteli okamžitě vzniklo obrovské žluté jezero,které mi zaplavilo komplet prdel i stehna i přední část jeansů.Začla jsem se smát,a Patrikovi zářily oči.Nezmohl se slova.Dále den již probíhal zcela standardněa nestalo se nic co by vás čtenáře mokrých hrátek zajímalo. Byl to bezpochyby jeden z nejvíc dirty a mokrých víkendů s mým miláčkém.


Leila.


VIDEO ZDE:












Žádné komentáře:

Okomentovat