pátek 4. června 2021

Pořád počůraná.....

 Ahoj všem čtenářům a milovníkům mokrých hrátek !

Poslední dobou jsem si oblíbila se počůravat do kalhot při každé příležitosti.

Chčiju do kalhot kdykoliv je to jen možné a strašně mě to baví.Hlavně na veřejnosti před lidma.Už nehledám toaletu,kdykoliv se mi venku chce ale jen si někde sednu,čapnu ,nebo se jen postavím a nechám crkotající chcanky tryskat do mých jeansek.Miluju chodit mokrá nebo se do těch kalhot počůrávat opakovaně.Ty hřejivé pocity,které to doprovází,ty pohledy lidí,když vidí,jak mi z pod zadečku tryskají proudečky chcanek nebo tečou po nohách a máčí mi nohy je zkrátka něco,v čem jsem se našla.Doporučuji to zkusit všem,které to láká,třeba jen doma.Je to erotizující a lechtivé.Na tom vykonat svou potřebu do kalhot a kalhotek určitě není nic špatného ale naopak velmi příjemného.Jen se člověk nesmí stydět a musí se odvázat.99% lidí si ani nevšimne,když kolem nich projdu mokrá,což je super.

Vypadá to,že jsem si našla nový koníček xD


Leila.

Žádné komentáře:

Okomentovat