pátek 3. září 2021

Prochcaná postel.(nesmyšlená povídka)

 Ahojte,příznivci mokrých hrátek.Píšu tady nové zážitky z našeho wetting/pissing života.

V poslední době je v našem domě neustále prochcaná postel v ložnici.Už se ani neobtěžujeme,v noci jít někdy na toaletu a prostě chčijeme v posteli.Bez zábran.A když říkám bez zábran tak skutečně bez zábran.To znamená,že Patrik chčije klidně minutu vkuse, silným proudem až má mezi nohama kompletní zlaté jezero chcanek a když se k tomu přidám já a pochčiju se na jeho klíně v posteli,je postel opravdu ,opravdu mokrá.Když už si myslím,že tvrdší bedwetting je už jen v japonsku,tak ve tři ráno slyším,jak si Patrik bezostyšně ulevuje znovu do svých alespon už 20x prochcaných trenek a mě to crčení a zurčení vzbudí.Poté už to v posteli hodně čvachtá.Jen málokdo by usnul v takovém mokru.Kupodivu není postel ani nějak cítít,nebo jsem si zvykla?No nevím.Ale nevadí mi to vůbec.Patrik raději v posteli,já raději venku,mezi lidma do jeansek .Je nádherné sedět si jen tak na lavičce v parku a cítit,to horké chcaní,jak si razí cestu kolem mého zadku a crčí z jeansek na zem pod lavičku a nikdo si nevšimne.

Tak či tak.Jsme pořád mokří.


2 komentáře:

  1. Krásně se to čte a koukat jak se holka počura je krásná

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěl bych to vidět na vlastní oči Jakse ta holka počurava do oblečení

    OdpovědětVymazat