čtvrtek 9. září 2021

Zase jsem se pochcala venku a přítel to natočil ! (povídka a video)

 Ahojky,přátelé mokra.

Šla jsem od svýho bráchy večer a strašně se mi chtělo chcát.Protože jsem tušila,že to tak dopadne,přítel si vzal kameru a já svoje už několikrát prochcané kalhotky.To bylo hrozně perverzní být u bráchy doma v asi 8x prochcaných kalhotkách.Byly úplně žluté ,ale to mi nevadilo.Takže jsem usoudila,že prochcat si kalhotky bude báječné.A ono to tak bylo.Chcanky začly crčet proudem a tryskalo mi to po zadku až na sukni.V tu chvíli mi ani nevadilo,že se na mě kouká paní s pejskem ,nevěnovali jsme tomu pozornost a já si v poklidu  chcala dál.Kalhotky pěkně začly hřát a já se cítila tak skvěle a nezbedně.Chcaní a né a né skončit a já cítíla,jak mi ty proudy od zadku máčej sukni.Naštěstí mi nevadí a ráda jsem venku mokrá,nestydím se.Prochcávala jsem si je docela dlouho až jsem skončila úplně mokrá....

Kalhotky i sukni jsem nechala okapat od chcanek a vydali jsme se domů .Musím říct,že to byl báječný zážitek.


Leila.


VIDEO ZDE

4 komentáře:

  1. Krásně sexy video jedné počurane princezny

    OdpovědětVymazat
  2. A htelo by to třeba do jediných kalhotek čůrat 2 dny po sobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja už jedu 10. den :P L.

      Vymazat
    2. Krásně musí být už a krásně vonět kdby někdo htel tak napište na e-mail jkkluci@seznam.cz nebo kometon8727@gmail.com rád si o tom popovídám.

      Vymazat