pondělí 29. června 2020

Jak jsem poznal Leilu...

Leila.. má zvrhlá přítelkyně a nějaký čas už snoubenka,žena jejíž křestní jméno nabývá v ČR na popularitě až od roku 2015,byla kdysi ženou,kterou jsem potkával,ale nikdy nechtěl.Vše se změnilo až nedávno,kdy jsem ji pozval k sobě na párty a ještě předtím ven,po cirka 8-10 letech co jsme se neviděli se ukázalo,že z dívky kterou jsem opovrhoval vyrostla krásná a silná žena ,jejiž oči jsou jako brána do nebe a tělo snem každoho heterosexuála.Je velice hodná a nepovedlo se mi na ní samé najít víc, než jen pár nepříliš podstatných chyb.Myslím,že to je žena mého života.
Nejprve však,byla velmi slušná a okázalá, co se pissingových aktivit týče,byla to panna ryzí.Nicméně použil jsem své osobní kouzlo a věřil ,že se odváže,že v ložnici se stane dračicí bez hranic.Že ji to začne bavit být trošku taky čuně.......Leč stálé se ostýchá a za střízliva ,tedy když si nedáme aspon vínko,má trošku problém a ostych.....
Nu ale přeci jen, stalo se,a jsem za to nesmírně rád .Nic mi ted nechybí ani nepřebývá ,a jsem skutečně štastný,že má partnerka, mi plní sny i touhy a to každým coulem těla i duše.Že máme hodně společného a zároven,jsme v mnohém rozdílní.Bude to semnou mít těžké,protože já mokré hrátky miluju nadevše a to už 15 dlouhých let.Ale zdá se ,že v tom jejím sexy malém těle,se skrývá neskutečný dábel a sexualní bohyně,takže věřím,že vše je tak,jak mělo vždy být.Miluju ji....je pro mě vším....Je vyjimečná <3

Žádné komentáře:

Okomentovat