čtvrtek 18. listopadu 2021

Když se mi chce chcát a všude jsou lidi ......(povídka + foto)

 Když jsem byla s Patrikem na procházce,začlo se mi chtít docela hodně chcát.Rozhodli jsme se ,že si to trošku spestřím a vychčiju se do kalhot.Kolem mne byli tu a tam nějací lidé ale neřešila jsem to.

Sedla jsem si na lavičku obkročmo jakoby nic a začla zprudka chcát do kalhotek a kalhot a to takovou razancí,že jsem slyšela, jak moje  horké zlaté chcanky hlasitě crkotají uvnitř jeansů.Chcala jsem víc než minutu a moje chcanky mi v obřích přívalech zaplavovaly mojí prdel a hlasitě stékaly do listí podemnou.

Takový styl chcaní mě neskutečně bere,zvlášt,když to tak nádherně hřeje. Kolem šla paní se psem a nechápavě se dívala proč si prochcávám svoje džíny na lavičce a přítel to točí.zakroutila hlavou a šla zatímco proud chcanek neustále crčel a tekl někde pod lavičku na zem.Když jsem se konečně kompletně vychcala a zvedla se,měla jsem na jeansech obrovský mokrý ale neskutečně teplý a příjemný flek a takto jsem šla až domů před zraky všech venku.Byla jsem neskutečně vzrušená a skončilo to divokým sexem doma.









Žádné komentáře:

Okomentovat