neděle 7. listopadu 2021

Prochcala jsem si džíny na ulici,už jsem to nemohla udržet.(povídka + video)

Zdravím všechny příznivce mokrých hrátek .

Včera byl divoký den a já se včera vracela s přítelem od své sestry.Už v autě se mi chtělo hrozně chcát ale řekla jsem si,že to vydržím až domů.Jenom že,se mi  chtělo čím dál víc a víc a tak přítel zastavil v ulici,že se tam někde vyčůrám.Já už byla v takovém stavu ,že nebyl čas hledat žádné křoví ,kde bych se schovala a navíc okolo chodili lidé s pejsky.Rozhodla jsem se,vychcat se naplno do kalhot a natočit to pro mé fanoušky.Postavila jsem se ke stěně  a začla plným a silným proudem chcát do kalhot.Obrovské teplo šířicí se po mých nohou a zadečku mě fascinovalo tak,jako úleva která postupem chcaní přicházela.Chcanky crčely přes mé kalhotky a do jeansů přes jednu minutu vkuse a vůbec mi nevadilo,že nás sledují zvídaví pejskaři.Proud chcanek pomalu ale jistě ustával ale přesto neustálé kaskády chcanek tekly z mých jeansů na zem a vytvářely obří louži.Když jsem se pořádně počůrala tak jsme se vrátili do auta kde jsme si parádně užili.

Leila.

Koukněte se na video ZDE

2 komentáře:

  1. Krásně jsi se počůrala jako malá holčička

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych tam byl s tebou, tak bych ti ty rifle rozepnul, vrazil do nich ke kundičce svůj ocas a chcal taky

    OdpovědětVymazat