neděle 30. srpna 2020

Když si Leila vypije..( Erotická nesmyšlená povídka)

 Včera byl nádherný skvělý večer,po delší době,jsme se viděli s Leilou..hold ještě spolu nebydlíme.Leila si užívá volna a já s ní.Bože,tolik ji miluju.Sešli jsme se u mě doma i s přáteli a rozjeli jsme docela mejdan.Leila vrněla blahem,a naštěstí přišlo už po druhé skleničce to ,nač jsem čekal týden.Leila byla neskutečně žhavá a nezvladatelná,jako tornádo,jenž si ssebou bere domy ,vozy,životy.Neustále dotírala a já si vychutnával její hbitý jazyk v mých ústech co chvíli.Když se po nějaké době mejdan rozpustil a my spočinuli doma sami,Leila okamžitě a střelhbitě běžela do postele.Jelikož miluje chvíle,když si její kundičku vychutnávám jazykem,dala mi najevo svými zuby zakousnutými do svých rtů a roztaženýma nohama bez kalhotek co chce.Chce úžasný intenzivní a nejlépe mokrý orgasmus.To zbožnuji a tak jsem svůj jazyk zanořil do její chtivé dirky,troufám si říct,že můj jazyk předčí všechny penisy světa. Netrvalo dlouho a Leila  začala zrychleně dýchat a navíc se ji chtělo hodně čůrat.Zeptala se taktně,zda bych nechtěl,kdyby se mi při lízání vyčůrala do pusy.Panebože JO! zvolal jsem v mysli a čekal jsem příval horkých proudů sladkých chcanek do mé pusy.Chutnaly jako šampus který jsme pili v notném množství a přerušované proudečky  mě šimraly na špičce jazyka.Něco jsem s chutí spolykal a něco nechal téct do postele.Leila čůrala poměrně dlouho a tak jsem alespon při orálním sexu,dodržoval pitný řežim :o. Potom přišel výsledek a Leilu jsem doslova zbořil jejím orgasmem.Kundička ji tepala a vytékaly,no vlastně stříkaly z ní kundí štávy smíchané s čůráním na postel i na její břicho.Byla v 7. nebi a já v 8. Ach ,je to tak,než jsem poznal Leilu,býval jsem poměrně slušným mužem,ale ted si přeju jen to,aby se mi Leila počůravala v posteli kdykoliv,kdy se ji bude chtít.V noci i  ráno. Neuvěřitelný pocit,držet tuhle rozkošnou potvůrku s velkým srdcem v náručí a laskat ji na tělě i na duši.

Ráno energicky zvolala ,že se vyčůrá v posteli,po minutě opačila,že nechce mokrou postel a tak šla na WC.Taková škoda.

Děkuji,že jsi miláčku.



Konec.

Žádné komentáře:

Okomentovat