pondělí 3. srpna 2020

První dva dny s Leilou.... (nesmyšlená BEDWETTING erotická povídka)

Tak je to tady,s Leilou užíváme dovču a kombinujem dny klidného relaxu s cestováním po naších krásných krajích.Napadlo mě napsat pár řádků co jsme zatím zažili ,z hlediska  čurání.
Hned první večer u mě  jsem dostal rozkaz,přestlat postel na prochcávací  konfiguraci,takže latex,2x deka, a zažloutlé chcací prostěradlo.Potom jsme si v posteli lebedili,mazlili se ,Leila poslouchala hudbu a já si vzal své prochcané trenky,které už byly suché, z minulé akční noci.Leila ležela vedle mě a poslouchala hudbu na mobilu.Najednou se otočila v posteli na záda,roztáhla nohy a já počal cítít obrovskou vlnu horka a mokra.Leila naplno chcala do postele a bylo ji fuk,že to ji i mě zalévá.Chcala nesmírně,co nesmírně,vesmírně dlouho a už ted,na začátku bylo v posteli opravdu  rajcovní čvachtavé jezero.Po chvíli si pustila písničku a pobrukovala si.Rozhodl jsem se převzít iniciativu a tak jsem její zpěv přehlušil zvukem hlasitě crčících a syčících chcanek které šly ze mě mocným proudem do trenek a postele.To už začlo být vážně mokro,ale není to nic co bude následovat.Pak ještě chcala jednou a já jednou.Tentokrát jsem chcal stejně hodně jako Leila a zvuk crčení neměl konce.Mezi nohama jsem měl obrovskou žlutou horkou a rajcující hladinu chcanek která nám oblévala zadky.Byli jsme takové perverzní,mokré  čunata,až to není možné.Pak Leila zasténala vzrušením,abych ji to udělal..Brzy se zmítala se v orgastických křečích a pak začla usínat.Já ještě pustil jeden  proud pod sebe,který byl prozrazen zase tím rajcovním crkotem  a potom usnul.

Ráno jsem se vzbudil první a se stejně zvrhlou a perverzní náladou jako předchozí den.Mírně jsem roztáhl nohy ležící vedle Leily a začal naplno chcát do  trenek.Když jsem skončil,Leila se vzbudila a něco zabrblala,ostatně jako každé ráno.Odebrala se tedy do sprchy a obýváku a jelikož bylo hnusně, a nás čekalo jen lebedení doma,zůstal jsem v té promáčené posteli a užíval si pocity  mokra, tu děsivě perverzní vůni a čvachtavé zvuky, několikrát durch prochcané postele.Leila zůstala v obýváku a poslouchala,kdy uslyší crčet chcanky do trenek.Slyšela to mnohokrát,protože se mi skoro pořád chtělo.Postel promáčená skrz na skrz,ale co už.Bedwetting není loužička někde na chodníčku ale nejtvrdší forma Pissingu.Dvakrát zamnou přišla ,že se ji chce chcát a proč by chodila na WC ,když může použít mou postel.Když došla poprvé,přivítalo ji v ložnici  to vzrušující crčení a pohled mezi mé nohy,kde v tu chvili se tvořilo  obrovské zlaté jezero chcanek,protože jsem si právě  dlouze ulevoval.Ten pocit,když vaše celoživotní (tedy doufám) úžasná a hodná partnerka na vás kouká,jak si právě prochcávate svoje již 20x promáčené totalně žluté trenky proudama horkých chcanek..Vylezla na postel a stoupa si nademně,,lascivně na mě koukla  a z její nádherné štavnaté kundičky se draly proudečky čůrání.Máčela mé trenky,zadek a zalila mi celé břicho.Jelikož jsem předtím (a taky hodněkrát potom)  chcal, postel v tu ránu připomínala spíše bazének než postel.Chcanky se mi rozlévaly pod zadkem do všech směrů a já byl na vrcholku perverzního blaha.Strávili jsme potom zbytek dne ,chozením po obchodech,což Leilu vyčerpalo natolik,že v 11 večer usnula v obýváku na gauči.Tak jsem využil situace a šel spát do mokré postele s tím,že se opět pochčiju.A taky,že ano,Ranní přívaly, crčící do neskutečně prochcaných trenek a postele byly slyšel až do obýváku..No jo,ne nadarmo patříme k elitě perverzních párů .Stále ,ikdyž ted píšu tuhle povídku,mám na sobě ty samé trenky.Líbí se mi to a Leila přiznala ,(ikdyž třeba kecá :o) že ji to dost vzrušuje když je nosím v takovém stavu.
Kdyby bylo po mém,nechal bych postel mokrou klidně 3 dny ale přísná Leila chce dneska postel uklidit a spát v suchém.Nezbývá než ji dopřat to,co chce a třeba ,ještě bude příležitost  ke zmáčení ,což se dovíte v následné případné povídce.
Na přiložených fotkách je vidět,že crkot chcanek byl opravdu častý.











Žádné komentáře:

Okomentovat