sobota 22. srpna 2020

S Leilou na veřejnosti (nesmyšlená povídka)

 S Leilou trávíme léto dost aktivně,s mojí bývalou ženou,jsme takto aktivně netrávili jediný den a tak je to pro mě úžasné.Je to nesmírně úžasná slečna.Co se týče naších hrátek,je trošku mrtvý období,Prý není chut no.... Takže se nedá nic dělat ALE,stejně si neodpustíme par excesů.

Zrovna včera,byli jsme na koupališti téměř celé odpoledne a užívali si krásný relax,skloubený s aktivním pohybem.Ten pocit,že nic netušící lidé,nemají ponětí,že mezi nima je jedna z nejzvrhlejších a nejdivočejších žen se mi hodně líbila.Každopádně, také netušili fakt,že jsem ji v bublinkové koupeli sál její tvrdé bradavky ,nebo že jsem ji hladil její chtivou kundičku pod hladinou vody.Moje drahá láska tomu nasadila korunu,tím,že po přiložení mé ruky na její plavky pod hladinou jsem ucítil,mě tolik známé teplo.Leila pronesla, co děláš já si tu ted čůrám . ,,Do plavek? Tady?,,vyjekl jsem,zatímco mi začal tvrdnou můj ctižádostivý penis. ,,Jo,, dělám to běžně,opačila Leila a tváříla se jako by se nic nedělo.

WOW,pomyslel jsem si a začlo mě mrzet,že v bazénu se nebojí,ale v lese,když jsme byli na procházce to do jeansů nechtěla pustit,strašně bych ji chtěl mit venku aspon hodinku mokrou a zmáčenou,hladit ji ten teplý zmáčený pevný zadek profesionalní modelky a doma ji svlíct a smyslně pomilovat.A kdyby nás někdo viděl,to by bylo príma.At se kouknou <3.Stejně by 85% mužů mělo okamžitě  bouli v kalhotách.

Na mé drahé je fajn,že vypadá na první pohled jako Amálka křížena s andělem,takže nikdo nemá šanci, domyslet si,že si právě naplno prochcává plavky,přímo v bazénu,nebo že sedí na lavičce  a zpod zadku ji crčí zlaté prameny, skrze jeansové kratasy.<3 Hned bych ji tam strčil alespon dva prsty a dráždil ji dokud by se na te lavičce neudělala.Onehdy jsem zjístil,že ji nemiluju nesmírně,jak jsem ji hodněkrát tvrdil ale vesmírně,tedy nekonečně moc.ŽMŽ...... Žena Mého Života.


Konec.

Žádné komentáře:

Okomentovat