úterý 25. srpna 2020

S Leilou na noční procházce (piss/sex povídka)

Já a Leila jsme se rozhodli na dlouho plánovanou procházku  s poměrně plánovaným erotickým a lascivním průběhem.Rozhodli jsme se,že půjdeme do lesa po setmění,stím,že se tam asi ,,něco stane,, .
Teplo letních nocí k procházce lesem dopomáhalo. Moje drahá Leila si vzala své sexy jeansové kratásky,která tak ráda nosí a vyšli jsme.Cestou jsme se stavili na pivko a drink a pak jsme zašli do lesa.Už se poměrně stmívalo,ale my jsme odvážní. Chodili jsme snad hodinu ,povídali si a užívali si ty okamžiky kdy jsme spolu ,nikým nerušení.Po nějaké době jsme si sedli na lavičku v lese s tím,že si odpočineme. To se taky stalo a po chvíli sezení Leila ,že se ji chce hodně čůrat.Přišlo to co jsme dělali ,že neplánujeme,ale věděli jsme,že to plánujeme ale dělali jsme že nevíme ,že víme ,že to je plánované.
Řekl jsem ji lásko  tak stejně tu nikdo není je tma, prostě se počůrej pust to do kalhotek ted a tady. Leila vykulila svoje pronikavě nádherné oči a já čekal ,co odpoví.Neřekla nic,kousla se do rtu a mírně roztáhla nohy.Za chvíli oznámila jen ,,čůrám,, a z pod jejího zadečku a lavičky tryskaly prameny chcanek na zem.ÁÁCH, ulevila si vzdechem Leila a užívala si ty lechtivé pocity kdy ji horké přívaly  čůrání, zaplavuji a hřejí celý zadek a taky to,že si uvědomila,jaké čuně je na veřejnosti.Když po chvíli hlasité crčení z jejích kratásků ustanulo, na nic jsem nečekal a políbil jsem ji na rty,to mi oplatila  dalším polibkem a tentokrát s jazykem.Srdce nám oboum bušilo a já ji jen řekl,ještě sed, nech kratasy dokapat. 
Tak jsme si chvíli ještě povídali ,ikdyž jsem příliš její slova nevnímal nebot jsem byl totálně nadržený a v tranzu.  Leila se zvedla  a po noze ji stékala kapka moče.Otřel jsem ji rukou a ruku do jejích už tak hodně promáčených kratasů.  Opět jsem ji políbil a pak museli jít takovou trasou,aby nás potkalo co nejméně lidí.Zepředu však její mokrost vidět nebyla a tak jsme šli naprosto v pohodě,zatímco jsem ji co chvíli hladil ted už chladný zadek, celý promáčený a příjemně chladící, v této teplé době.Když jsme se blížili  k mému domu, byla tma a široko daleko nikdo.Vzal jsem Leilu na odlehlou lavičku a řekl jsem Leile,jestli se ji ještě nechce.Trošku jo,řekla a dřepla si a pustila malý krátký proud opět do kalhotek a kratásků.
V tom mě napadlo,že by se mi líbilo,ji alespon udělat dobře za přítomnosti hvězd.Stáhl jsem ji promáčené kratasy i s kalhotkama ke kolenům a zatímco seděla na lavičce ,hladil jsem ji nahou kundičku, Ona mě masírovála přirození přes kalhoty a mě se velmi velmi zvedl tep.Polibil jsem ji  a zanořil dva mé velmi šikovné prsty do její pročůrané  kundičky která byla plná štáv chtíče.Lehce jsem ji zatlačil na bod G a začal prstit. Leila se kousala do rtu,usmívala se ale poznal jsem ,že se ji to líbilo.Vlepil jsem ji francouzký polibek takový,že malem na lavičce spadla do boku. Vyndal jsem své prsty a olízl si je a usmál se. Je čas jít domů Zlato,tohle jsem ji řekl a pak jsme rychle vnikli do domu tak ,aby nikdo zmáčenou Leilu neviděl. V obýváku jsem si ji prohlédl.Bylo to cosi nadpozemsky hodně sexy. Leila ve svých notně promáčených kratasech a lascivním pohledem stála a culila se. Chytil jsem ji za ruku a odvedl do ložnice,tam jsem z ní pomalu sundal prochcané kratasy,potom kalhotky a lehl jsem si na postel se svojím tvrdým pérem.Předtím jsem však ještě políbil Leilinu čuráním a štávama vonící kundičku. Leila aktivní jako vždy naskočila na mého oře  a rytmicky se pohupovala. Koukala na mě zhora  svýma očima,konečky jejich nádherných vlasů mě šimraly ve tváři a já jí mačkal ten její sexy zadek a boky.Brzy to příšlo,  cítíl jsem ,že s takovou hodně brzo budu .Na poslední chvíli jsem ji ze sedla shodil rukou a namířil svoje péro na její prsa které jsem skropil životadárným mlékem.Bohužel Ieila se neudělala,takže během 3 mínut jsem to napravil jazykem a její štávy mi tryskaly do úst,zatímco sténala a křičela Jooo bože Joooo !!! Pak jsem ji políbil a šli jsme se sprchovat. Pak už navzdory chtíčí nás obou, zmohla nás únava a my usnuli ve vzájemném obětí.
Hezké sny má mokrá Leilo......

Konec.

Žádné komentáře:

Okomentovat