neděle 20. září 2020

Jedna z nejbáječnějších nocí s ránem s Leilou (Erotická nesmyšlená perverzní re-weting piss povídka)

 Dnešní večer s miláčkem ,probíhal přesně podle mého gusta.Žádný divoký sex ,žádné přehnané mazlení  jen jsme leželi v posteli a povídali si a užívali si  vzájemnou blízkost ,pohodu a počůráváni.

Leila si lehla ve 22:00 do postele s tím,že si chce povídat a navíc ,že se ji chce obrovsky moc čůrat, at jdu do postele za ní,že bude čůrat na mě.Vzal jsem si na sebe trenky ,které byly kdysi bílé ale nyni už dost zbarvené do žluta,protože jsem je nechal  pročůrané jen uschnout po minulé akci s Leilou.Lehl jsem si do  postele a Leila svým sexy tělem,okamžitě vyskočila na můj klín.Usmála se dala mi pusu a plným proudem na mě pustila vše, co držela celý večer v sobě.Slyšel jsem silné syčení a  mojima trenkama proudilo decilitry  horkých chcanek,které mě příjemně šimraly v rozkroku a hřály.Pod zadkem se mi tvořilo jezero žluté barvy a já cítil všude okolo nádech divokosti a perverze.Leile oči jen zářily..Když dočůrala,chtěla utřít jazykem a pak si lehla jako by nic,vedle mě a povídali jsme si.

Z postele se linula perverzní vůně x-krát pročůraných trenek a v posteli začínalo být mokro,protože Leilu  to začlo bavit a vyčůrala se na mě tímto způsobem,třikrát za ssebou každou půlhodinu..Pak chtěla už usínat,tak jsme přestali mluvit,políbili jsme se a Leila s hlavou na mém rameni a ja na zádech jsme usínali.Ticho přerušil jen fakt,že jsme pár který miluje piss bez hranic a hlavně bedwetting,takže celý večer se mi chtělo a i já začal čůrat do trenek.Hlasité crčení a silný syčivý proud v mých trenkách Leile okamžitě prozradil co se dějě,usmála se a pronesla ty čůráš že?.Říkam jo a neboj nebude to tuto noc jen jednou.

Ráno jsem se vzbudil jako první,podíval jsem se na sladce spíci lásku,jak spokojeně hajá,pohladil jsem ji,mírně roztáhl nohy a počůral jsem se do trenek.Ty přívaly chcanek ji vzbudily ,tak jen pronesla no super.... A potom přesně jak na ní nejvíc miluju,odhodila deku ,vylezla si na mě a pustila mocné proudy ranního čůrání mě do trenek.Tohle miluju,Přál bych si aby to dělala co nejčastěji.Potom si ještě jakoby se nic nestalo lehla vedle mě.Polibil jsem si a něco jsme probírali.Vstávat se nám při neděli vůbec nechtělo.

Postel už zcela čvachtala pod mými pohyby a škoda,že jsme byli tak unaveni,jinak bych do Leiliy kundičky okamžitě vnikl .Je tak vzrušující a tak sexy a ten lascivní pohled a rty stisklé svými zuby,kdykoliv se chce vyčůrat v posteli.Miluju,když je venku princezna ale v posteli divoká perverzní a sčunatělá.A přitom vypadá jako anděl.Pak jsem ještě čůral já a Leila se úplně dlouze chichotala když zaslechla ten hlasitý a dlouhý crkot z trenek.Ten smích jsem si zamiloval .Polibil jsem ji a šli jsme do sprchy.

Asi za dvě hodiny jsme chtěli jít na procházku ,začli jsme se chystat,Já se oblékl,Leila také ,sbalili jsme nějaké fidlátka a že půjdeme do parku.Na předsíní najednou,láska tvrdila,že ještě mám vydržet,že si skočí na wc.Říkal jsem ji ,že at nezdržuje,že se načůrala dost.Leila odložila kabelku a jala se povolovat knoflík na jeansech.Chytil jsem ji ho a říkám,ze srandy,pust to do nich ne? a usmál jsem se.Leila mi vyrazila dech ,řekla tak jo,když chceš  a šla do ložnice.Byl jsem v šoku a netušil co se děje.Leila si vylezla na promáčenou postel,čapla si a říká :  Máš pravdu,přes ně to bude lepší Okamžitě jsem to začal natáčet. Z pod jejího krásného zadečku,začly vycházet kapičky čůrání které se změnily v krátký proud.Když dočůrala nechala jeansy okapat ,vlepila mi polibek a řekla už můžeme jít?.Pozoroval jsem její krásnou ale nenápadnou skrvnu na zadečku ,které si naštěstí venku nikdo nevšímal.Při procházce pak docela uschla.Leila v počůraných jeansech vypadá vskutku mrdatelně.

Každopádně byl to nejperverznější a nejmokřejší den s Leilou a zdá se,že pomalu ty zábrany strácí.Sice se občas poštěkáme,ale i to ke zdravému vztahu patří.Víme,že se milujeme.


Konec.
















Žádné komentáře:

Okomentovat