sobota 5. září 2020

ŠPATNÉ NETOPÝŘENÍ-ANEB DALŠÍ NESMYŠLENÁ A HODNĚ EROTICKÁ POVÍDKA O BEDWETTINGU.

Zdravím všechny příznivce zlatého deště,lascivity a lehké perverze.
Tento začátek víkendu tomu Leila nasadila korunu,ve chvíli,kdy jsme si uvědomil,že naším hrátkám říká BAD BATING,což lze přeložit jako špatné netopýření.Krve by se ve mě nedořezal a pak jsme skončili v záchvatu smíchu.Poprvé zjístila,že to co miluju už 10 roků,je bed wetting,tedy mokření postele.
Páteční večer,začal moc hezky,vypili jsme láhev portského a místo divokého sexu, se Leila vyčůrala před spaním v posteli,což na ní miluju.No jo,prostě miluju když je holka čuně a uleví si a je pak mokro :o. a pak jsme usli.Ráno to ale bylo o mnoho zajímavější.Vzbudil jsem se první a moje lásenka a matka mých budoucích dětí,si ležela nalepená na mě a svým nahým tělem mě vzrušovala už jen na pohled.V posteli mokro z večera,její zadek vlhký a ještě se mi třela o moje torpéédo.Inu,měl jsem na sobě čůrací trenýrky ,tak jsem se otočil na záda a šeptám,Leilo,bude potopa,pouštím to ....Usmála se ze spaní,ale nic jiného.Tak jsem to pustil.Opět ta božská symfonie pocitů a zvuků,které mě dostávají do šílenství.Horké přivaly chcanek mi tryskaly do trenek,obří vlhkost se šířila mým rozkrokem a pod zadkem se opět tvořilo známé horké jezírko deště zlatého.Crčelo to tak hlasitě,že jsem byl podiven,že se Leila nevzbudila.Zvuk proudu,jak naráží do hladinky chcanek u mých koulí  zesiloval a teplo se šířilo dále a dále.Když jsem dočůral, pomyslel jsem si,panebože,pissingové hrátky mají fakt něco do sebe,člověk ani nemusí vstávat na to wc.Koukl jsem se na následky  a trenky totálně zmáčené zbarvené do zlata.Podemnou   hladina neklesala ,tak jsem ležel a čekal co bude.Pak asi za 20 minut se moje láska probudila a její nádherné oči spočinuly pohledem na mě,na žluté prochcané trenky ,opět na mou tvář a já tušil co přijde.Ta divoká potvůrka si na mě vylezla (né že teda moc ochotně...) ,svou kundičkou nad můj klín a bez otálení mi trenky zalila, obrovským množstvím ranního čůrání které nádherně hřálo a syčící proud,který neměl konce,  prozrazoval,že Leila to po dlouhé době, vzala opravdu poctivě.Sotva jedna řeka opadla,přišla mezi mé nohy další  a já mohl cítít lechtivé pocity a pulzaci mého péra vzrušením. Čvachtající postel to potvrzovala.NÁDHERA,pomyslel jsem si a kousl se do rtu jako to dělá moje víla.Leila dochcala,nechala pipinku okapat  a já považoval za povinnost ji utřít jazýčkem.Chvíli jsem ležel a užíval si to teplo a řeku, která mě dráždila v klíně a Leila nekompromisně pohlédla a zvolala,budeš se nad mýma chcankama ukájet dlouho? nebo jdeme do sprchy.WoW,takhle drsnou jsem ji dlouho nezažil pomyslel jsem si a trošku mě naštvala,Nejspíš kdybych vydal 200 těch článků ,tak nepochopí,jak je to fajn tyhle hrátky a někdy nevím zda se ji to líbí a rajcuje jí to jak tvrdí,nebo je to přetvářka a dělá to kvůli mě.No přál bych si to první,aby to byla moje počůravací úžasná milenka v té posteli.Nicméně zvolil jsem tedy sprchu a zatímco Leila se vyslíkala o místnost dále,já se v posteli pořádně dochcal   do trenek ,páč se mi je nechtělo sundávat, navíc je úžasné, mít je na sobě X-krát prochcané teplé , kdy mokrost a omamná vůně (kterou teda Leila zatím moc ráda nemá.mě příjemně dráždí a vzrušuje...A pak,s velkou neochotou jsem je sundal a  hurá do společné sprchy .Takové mokré rána bych chtěl alespon každý víkend.To je něco co mě uspokojuje a strašně miluji ty pocity....a snad..Leila také......Každopádně vzhledem k tomu,že postel je dobře chráněna,a pissing je sterilní ,,čunárna,, si nemyslím,že děláme něco moc přes čáru,vlastně je to jen lascivní mokrá hrátka.Když se mi Leila několikrát vyčůrá do trenek spolu semnou,tak ty pocity hřejivé a lechtivé ani nejdou popsat a nejraději bych je nosil celý den,když jsem sní a učůraval podle potřeb.Každopadně Leila má taky ráda na sobě promáčené kalhotky,hlavně když jí přes ně dráždím klitoris ale spát by v nich nemohla,ukázalo se,že má dost citlivou pokožku na té její rozkošné prdelce.No uvidíme, kam nás zlaté hry zanesou...Možná k oltáři?? Kdo ví.Hlavně ,ž jí nevadí,když se její životní partner počůráva a mě nevadí,když to dělá ona. Vždyt je to fajn hra a prohlubuje to důvěru jako žádný druh sexu na světě jiný.Nicméně dělá to často,ale mluvit o tom, má dost problém.Snad se to někdy změní..
Tak zase někdy, má nejdražší perverzní vílo.....

Konec.



P.S. Tři hodinky po té, trenky už poměrně oschly,tak jsem využil,času,před praním prostěradla a natočil nějaký ten wetting,nějaké to pořádné pochcání se,nebot Leila tu začíná mít hodně slušnou sbírku videí a já zaostávám. :) Enjoy it.





Žádné komentáře:

Okomentovat