pátek 18. září 2020

Partnerský život a BEDWETTING aneb povídka PROČ NE ?!

 Zdravím,všechny příznivce mokrých hrátek.

Dlouho jsem nevěděl co napsat a přece,našlo se téma pro znalce zlatého deště a pissingových aktivit.

Na zahraničních forech  s touto tématikou jsem zjístil,že my jako ČR jsme (a to 80% z těch 3-4 tisíc čtenářů  měsíčně , tohoto blogu jsou češi)  jsme opravdu ještě stále zaprděné konzervy,co se erotiky  či extrémnějších praktit týče.Po Anglii a USA běhá tisíce lidí,kteří milují počůráváni se při souloži navzájem,či počůráváni se do oblečení,či do postele.A věřím a jsem si jistý,že tady také,ale české ženy,či muži se prostě bojí projevit,říct:WOW to je rajcovní.Na Emimino.cz zase partnerky svých můžu hlásají,že kdyby za nimi jejich dlouhodobý partner přišel ,že by chtěl zkusit pissing,vyrazily by s ními dveře a to i klidně s dětmi.A to jako proč? Nechápu. Mezi těmi hard bdsm praktikami,krvavými praktikami,scatem,pliváním,je pissík nejčistší,nejsterilnější extrémka v sexualitě.A vůbec to neznačí,že je dotyčný úchyl či prase.Naopak je to znalec a dobrý milenec a neváhá zkusit něco ,,nového,,Nuže,skončili jsme tedy v zemi, kdy partneři k sobě nejsou otevření,nechtějí experimentovat v posteli a proto tu máme tak obrovské procento rozvodů,no aby ne,s tímto přístupem to ženu či muže,přestane brzy bavit.

Nicméně já mám to štěstí,že mám chápavou,hodnou a divokou partnerku,která (většinou), žádné zábrany nemá.A věřím,že je to moje snad celoživotní budoucí žena.Nenudím se s ní ani v běžném životě,protože je akční,rozumím si s ní, protože je obětavá a zároven tolerantní a v posteli jsem s ní nejraději,protože je zvrhlé čuně které se pissingu moc neštítí,a navíc je zatraceně sexy.A to je to co jsem hledal.Holku která se klidně v noci počůra do jeansek venku, holku která nevstává nad ránem nebo večer z postele a klidně se předemnou počůrá,holku, vedle které mohu stratit zábrany také,a čůrací hry si užívat s ní.Na to ,že Leila je v těchto hrátkách nováček,je to extratřída a jsem přesvědčen,že mnozí by po ni toužili,zvláště muži kteří se nespokojí jen s prostou souloží o půlnoci.A jelikož Leila má opravdu někdy zábrany společenské i sexualní zcela v poloze OFF,můžu se před ní počůrat v posteli i 10x v noci 10x přes den a ještě se na mě přijde z obýváku do ložnice vyčůrat na mého slušně velkého kamaráda.Jediné co ji vadí,že je někdy čůrání cítit,zatím si nezvykla a moc ji to nerajcuje,Ale stačí nepít pivo a 4 kávy přes den a je to jen zlatavá hřejivá tekutina.Jak to asi vypadá v realu ,jsem nafotil,tenkrát po jedné velké akci,kdy se čůralo do postele dvě noci a to mě podruhé Leila hecovala z obýváku, protože nechtěla spát v tom děsném mokru,což mě nevadí a miluju to ,rajcuje mě to ta lascivita te pohody a jakoby zvrhlosti.Mimo ČR znám ženy,které čůrají v posteli skoro každou noc,jsou aktivní počůrandy,mají přítele i děti.A jsou štastné a v pohodě.

Mnoho lidí aniž by ty pocity zkusili,to rovnou odsoudí,někteří to provádí,pod rouškou PŘÍSNĚ TAJNÉ a tak se nikde nesvěří.A to je škoda.Neznám přesný mechanismus,co mě na tom vzrušuje a přijde mi roztomilé,ale vím,že nejsem sám.Ikdyž většinou je to v zahraničí,kde lidé nežijou tak konzervativně.

Pokud chcete obzvláštnit váš sexualní život,zkuste se počůrat s partnerkou.To teplé mokro vás zcela jistě nažhaví,a koho ne,žijte si nudný suchý život,souložte pod dekou a pod rouškou tmy.Nebo můžete zkusit něco víc divočejšího,násili,škrcení,nebo zvracení z úst do úst.Ale vychází mi,že mokré hrátky na tom jsou nejlépe :o


Patrik.














































Žádné komentáře:

Okomentovat