pondělí 28. září 2020

Mokrý víkend s Leilou (nesmyšlená piss POVÍDKA)

V Sobotu večer jsme šli oba na jednu rodinnou sešlost,kde se slavilo,pařilo a domů jsme se dostali někdy k ránu.Byli jsme unavení,tak jsme si šli hned lehnout.Leila ihned převzala iniciativu a řekla,že se mi chce vyčůrat do klína v posteli.To jsem samozřejně kvitoval a tak jsem nechal Leilu at si obkročmo vleze nad mé přirození.Vtom okamžiku spustila mohutný proud chcanek,které držela v sobě celý večer a proud to byl tak silný,že mě dráždil na penisu a odrážel se mi až ke kolenou.Obrovské mokro a louže mi okamžitě zaplavila zadek a přesto, silné syčení  zlatých chcanek ,stále  ne a ne přestat.Po půlminutě dočůrala a lehla si vedle mě na záda.Usmála se a začli jsme se líbat.Potom jsem ležíc na zádech také konečně pustil do trenek niagáru a dlouhé hlasité crčení z mých trenek jasně ukazovalo,že se počůrávám naplno.Mezi nohama jsem měl zlaté jezero až u kolenou,tk jsem opatrně přehodil přes sebe deku a usnul jsem stejně jaké má drahá.

Ráno jsem se vzbudil a Leilu probudil opětovým crkotem,když jsem si bez ostychu ulevil do trenek,nebot postel už stejně byla hodně mokrá a čvachtalo to v ní jako na vodě.Leila se, jak je u ní zvykem přidala,odhodila na  stranu deky,vylezla si na můj klín a kvanta horkých ranních chcanek mi bubnovaly na  promáčené trenky.Pak šla Leila do sprchy a já zůstal ležet.Nebylo nám přiliš dobře po alkoholu  minulého dne,tak Leila koukala na filmy, já polehával v posteli a počůraval se kdykoliv bylo třeba.A třeba bylo hodněkrát,protože jsme hodně pili vodu.K večeru,mě Leila zavolala do obýváku,že mám za ni přijít a trávit s ní večer.Laškovně jsem se dotázal jestli mám jit do sprchy nebo si nechat ty 15x pročůrané trenky.Šokovala mě odpovědí : ,,tak si je nech,,. Vůbec poprvé jsem zažil,že by ji to nevadilo.Ale určitě si to jen vymyslela a chtěla opak.Protože je to poměrně příjemné, tak jsem si je nechal celý večer na sobě a čůral přes ně na posteli ,když bylo třeba.Byly cítit  jako ta postel, vůní chcanek a Leila na ty promáčené zcela žluté trenky házela očkem pořád.Bylo fajn sedět u PC,povídat si,koukat na YT a přitom být komplet počůraný a ještě se to Leile líbilo.Hodně čunácký večer,ale jsme hold pissingový pár,takže v pořádku :o 

Někdy k půlnoci,jsem si šel lehnout do te promáčené postele a obrovským přílivem horkého čůrání do trenek jsem si ji zahřál pro dobrý spánek.Hladina louže byla tak vysoká,že mi zaplavila celý klín,protože deky pod prostěradlem,byly už zcela nasáklé .Leila volala z pokoje,že zamnou příjde,nacož jsem se těšil,ale usnula na sedačce při sledování filmu.K ránu jsem se vzbudil a celé dopoledne jsem byl v těch mokrých už nejméně 30x pročůraných trenkách.Leile to nevadilo,už nemá zábrany a zdá se,že to začla milovat.Celé dopoledne jsem chodil vzorně na wc,akorát jsem si ani nesundával ty trenky a prostě jsem si je prochcával na wc, skrz,stejně už byly totálně počůrané a žluté,takže si je stahovat byla zbytečná práce navíc.Navíc miluju je mít na sobě durch mokré ;)

Ted už mne jen čeká vyprat postel 
viz.foto) i přikrývku a v tuto chvíli s Leilou plánujeme,že si dva víkendy uděláme romantické a bez chcaní,takže tu ted nejspíše dva víkendy nevyjde žádná povídka :)Snad čtenáři pochopí.Chceme udržet kvalitu blogu a tak píšeme povídky jen opravdu tak, jak se vše přihodilo a nic není smyšleno.To je jistě plus.






Konec

Žádné komentáře:

Okomentovat