čtvrtek 1. července 2021

Když dva dělají totéž(bedwetting nesmyšlená povídka)

 Ahoj přátelé vodních sportů a mokrých kalhot .

S Leilou si užíváme léto naplno co to jde a dost cestujem,když to práce umožní.Včerejší noc byla opět jedna z těch lepších.Leila mi pár dní před tím,říkala,že tedka nebude čůrat do postele,že má raději počůrávání na veřejnosti.Ovšem dlouho ji to nevydrželo.

Včera se vrátila z firemní párty a byla v hodně rozverné náladě a tak,jsem už tušil,že když mám pořád postel chráněnou,tato noc suchá nebude.Když jsme si šli lehnout,Leila nevypadala ,jako že by chtěla sex,zato však chtěla chcát proudem. Energicky ze mě po ulehnutí strhla peřinu,vylezla si na můj klín a svojí luxusní kundičkou se přitiskla na můj penis.Tou dobou v trenkách na bedwetting,které jsou pohodlné a skvěle se do nich čůrá.Než jsem se nadal,začla mě divoce líbat a naše jazyky tančily valčík.Najednou jsem ucítil,jak silný a horký proud jejich sexy chcanek mi teče do trenek  a máčí můj klín.

Z malého pramínku se stal silný proud který s hlasitým syčením tryskal přes mé trenky přímo pod můj zadek.WOW pomyslel jsem si a laškovně ji kousl do rtu.Když skončila  překulila se vedle mě na postel a lehla si do mé náruče.Jako ta nejoddanější dívka na celém světě.Pod zadkem jsem jezero jejich chcanek a vůbec mi to nevadilo.

V noci jsem se vzbudil kolem třetí a pod zadkem jsem cítil,teplé velké mokro.Uvědomil jsem si jakou spoušt tu zase moje perverzni Leila natropila a jelikož se mi chtělo také chcát,nedělal jsem si velké starosti.Mírně jsem roztáhl nohy  a pustil silný dlouhý proud chcanek do svých už tak mokrých trenek.Hlasitě to crčelo,když jsem čůral plným proudem a podivil jsem se,že Leilu to ani nevzbudilo.Byla tuhá jako ocelový ingot po vykutí.Když jsem skončil,měl jsem žluté jezero chcanek až do půlky stehen,ale věděl jsem že postel to po chvíli pobere,tak jsem bez starosti usnul.Ráno jsme se vzbudili oba v promáčené posteli,takže je jasné,že do ní ted Leila bude chcát i tuto noc.

Tak to je..tak a né jinak.

Patrik.

Žádné komentáře:

Okomentovat