pondělí 12. července 2021

Musela jsem se pochcat venku (povídka + video)

 Ahojky všem.

Byla jsem o víkendu se projít s přítelem po parku a lese a zhruba v půlce cesty se mi začlo opravdu hodně chtít chcát.Jelikož bylo teplo a já to mám ráda,rozhodla jsem se,že se zkrátka a jednoduše pochčiju.Nebylo by to poprvé.Navíc v letních dnech to po chvíli ,když horké chcanky schladnou,příjemně chladí na nohách a zadečku . Našla jsem si vedle stezky vhodný bobek a čapla si.Rozhlédla jsem se a začala plným proudem chcát.Cítíla jsem,jak silný proud chcanků plnil mé kalhoty a jak to z nich zpod zadku crčelo na zem.Když proud pomalu ale jistě slábl,postavila jsem se a nechala zbytek chcaní stéct po nohou i za cenu toho,že to bude vidět.Dopadlo to přesně jak jsem čekala,spousty chodců kolem mě a nikdo si nevšiml a pokud ano nedal to na sobě znát.

Leila


video zde


Žádné komentáře:

Okomentovat