sobota 10. července 2021

STRAŠNĚ JSEM SE POCHCALA DO KALHOTEK A JEANSŮ,PŘI CESTĚ DOMŮ.(VIDEO + popis)

 Ahojte fanoušci počůrávání.

Včera v noci,když jsem se vracela z práce , se mi strašně chtělo čůrat.Rozhodla jsem se,že udělám trošku srandy a nachčiju si do kalhot.Tak jsem si stáhla kalhotky,jeansy a začla plným proudem chcát do nich.

Moje bavlněné kalhotky se začly plnit  mojíma žlutýma chcankama  a dál vše tryskalo do jeansů a teklo po zadku a nohách.Málokdy když se počůrávám, se cítím tak rajcovně ,jako právě včera.Pak jsem si kalhotky plné  horkých chcanek natáhla na píčku a krásně mi chcanky v nich, oblily prdelku.  Potom jsem  posledni zbytek dochcala do nich,zatímco jsem si zpět natahovala své kompletně prochcané a teploučké jeansy.na sebe.Cítila jsem jak byly plné mého chcaní a zbytky z tohoto jezírka mi tekly po nohou. Patrik který mě doprovázel si to semnou pořádně užil.Proto to také natočil.Chtěla jsem pobavit i vás,fanoušky počůraných žen. :o.

Leila.


VIDEO ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat