pondělí 5. července 2021

ranní pochcání do kalhotek (povídka + FOTO+VIDEO)

 Ahojky.

Dneska jsem měla zajímavé ráno.Nejprve jsem se vzbudila v mokré posteli,protože sem do ní čůrala před spaním a hned poté,přítele napadlo,že by mě chtěl natočit,jak si ráno pročůrám kalhotky  v posteli.

Řekla jsem dobře a oblíkla si své modré oblíbené bavlněné kalhotky.Přítel mě začal laškovně hladil přes kalhotky  a já ihned poté,pustila svoje ranní chcanky plným proudem do kalhotek.Začlo to příjemně crčet a Patrika napadlo,podívat se,co se v mých kalhotkách děje.Odklopil jej a spatřil mohutný žlutý proud mého lascivního chcaní,jak tryská do kalhotek z mé chloupkaté píčky  a dále po mých stehnech do postele.

Když zjístil,co se v kalhotkách děje,přiklopil je zpět a nechal dal mé tryskající chcanky aby dokonaly své dílo.Když proud ustal,Patrik šikovně svou rukou oklepal přebytečné chcanky z kalhotek a zbytek nechal okapat,pak je ještě utřel a já trávila své ráno,v těchto počůraných kalhotkách a dělalo mi to moc příjmené pocity.

Leila.

VIDEO ZDE











Žádné komentáře:

Okomentovat