sobota 3. července 2021

Nemohla jsem to vydržet,tak jsem se vyčůrala do jeansek v ložnici. (povídka + video)

 Ahoj,

Včera jsem přišla z kina domů a protože jsem vypila litrovou Colu v kině,chtělo se mi hodně silně na malou.Řekla jsem si,že bych se mohla počůrat a zmáčet si svoje jeansky.Jelikož jsem se předchozí noc počůrala do postele a byla ještě vlhká,rozhodla jsem se udělat to na posteli.Poprosila jsem Patrika,jestli to nechce natočit,řekl že samozřejmně a oči mu zářily nadšením.

Klekla jsem si tedy na postel a vyšpulila na něj zadek.Uvolnila se a a začla jsem cítit,že horký pramínek čůrání mi teče do kalhotek a kalhot a teče po nohou a příjemně šimrá.Pak jsem proudeček zastavila a otočila jsem se čelem k fotáku.Rozhodla jsem se,že udělám v posteli jezírko  a otevřela jsem stavidla úplně.Příval horkých chcanek tryskal z mé nadržené kundičky  a vytvářel v mých džínkách  niagáru.Slyšela jsem jak to v kalhotech  hlasitě crčí  a obří množství chcanek mi valilo kaskádovitě po nohou a dělaly velké mokro v posteli.Totálně jsem se uvolnila  a nechala to téct plným proudem do mých jeansek a do postele.Po pár sekundách jsem byla totálně promáčená a Patrik mi vrazil ruku do mého horkého chcankama nasáklého rozkroku.Co se dělo dále už na videu nemáme hihi.

Jeansky už jsou suché  a asi vytvořím rewetingový rekord.Budu si do nich čůrat opakovaně a nebudu je prát.Uvidíme.kdy to na nich bude vidět :o.

Snad se vám video líbí.


Vaše Leila.


VIDEO ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat